vrijdag 19 juni 2020

subtiele sferen hebben heel veel last van onze technische stralingen

Een ervaring van 7 juni j.l.  op de Ochsenkopf in het Fichtelgebirge

Plots zie ik reuzen voor me.
Ben jij de Hollander? Kom ga mee. Zonet heb je het goed gemaakt met het bergwezen.
Opeens hoor ik ‘stop’. ‘Je wordt opgewacht.’ Een hoge delegatie van de berg wacht me op. ‘Gij uit Holland, bent de eerste sinds lange tijd die weer contact opneemt met ons. Wij zijn de vaste bewoners. Wij raden je aan om het apparaat snel te plaatsen voordat de mensen weer massaal komen. Wij hebben genoten van onze rust. Je kan verder, we leiden je.”

Plots sta ik weer stil en zie twee hele, hele grote reuzen voor me staan. ‘Wij zijn de opper reuzen van de berg en begroeten je. Kijk eens omhoog? Ik zie iets op een hele grote stoel zitten. Dat is onze oppermeester, de berggeest’, zegt een reus.
Ik heb erg te lijden van de zendmast, doe daar wat aan!, zegt deze verschijning.

Merk dat het bos opvallend veelsoortig eruitziet maar de Aethersfeer heel laag (10%) en dat de Aethersfeer zich heeft teruggetrokken in de aarde.  De voeding komt nu van boven, en ik zie daar een immens groot ruimtevaartuig, rond met in het midden een soort opening. Dat manifesteert de aether dat wat van boven komt. Wij geven de berg voeding want het is voor ons van belang, zegt het.
Hun advies: eerst herstellen van de schade dan komt de aarde aether weer. Dit is een heel belangrijk punt voor ons.  Meer dan een voedingspunt, dat vertellen we je een andere keer wel.

Plots zie ik links veel reststenen hopen van graniet van uitgebreide granietwinning.
Maar zie ook meer bergopwaarts een grote stenen partij die niet is afgegraven. Een cultusplaats, zegt m’n intuïtie.
Prachtige steen partijen en het lijkt wel met processiewegen. Aan de rand is een diepe graniet bergbouw winput met water op ongeveer 10 m diepte.
Aan de genius loci vraag ik: wat kan ik hier doen: berg bevrijden en aansluiten aan deze tijd.


Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten