vrijdag 19 juni 2020

wat is er nu veranderd in het subtiele sinds maart?

 Het begin van de subtiele veranderingen begon in maart

In grote lijnen merk ik dat de afgelopen maanden de subtiele sferen behoorlijk veranderd zijn. Het begon al op 10 maart 2020, toen ik in m’n dagboek schreef:


Wat subtiele inzichten op dit moment uit het Oosten of Midden Europa
 10 maart 2020 namiddag
Subtiele bewapening Schneeberg door reuzen tegen een demonische aanval uit het Oosten

Voelde de behoefte naar de Schneeberg, de hoofdberg in Franken in Beieren te gaan, natte regenkoude.

Op het pad zijn verschillende checkpunten en zie opeens dat grote reuzen grote ronde stenen rollen naar beneden en een wal van stenen maken aan de basis van de Schneeberg. Zo een beschermingszone makend om deze nog heilige berg tegen Krachten uit het oosten die hen bedreigen.

Als ik in een wit veld kom hoor ik: een geweldige vloed aan negativiteit uit het oosten komt op ons af: corona maar het is meer!

Een eenhoorn staat voor me en neemt me mee naar boven in de lichtere sferen en daar zegt iets: daar komt een geweldige Golf van negativiteit uit het oosten over jullie heen. Wacht af, wat je taak is. Ziekte, ellende en armoede. Je bent je al aan het voorbereiden

Na een periode van donkerte komt weer Licht.

Ik krijg met me mee naar huis om te beschermen drie grote reuzen.



Subtiele aanval uit het oosten
Thuis zie ik de drie reuzen in positie staan en heel veel zwarte schimmen tientallen meters groot van oost naar west vliegen langs het huis. Langs de Schneeberg en verder naar het westen, duizenden. Groot en stengelig en zwart zijn deze subtiele demonen. Hier gaan ze voorbij het huis maar ik zie wel dat ze m’n kinderen aangrijpen. Hier houden de reuzen ze weg…

Ik bel direct een vriend en hij zegt dat het anti bewustzijns krachten zijn die uit de grond komen ergens in China. Hij vindt een laag in de ondergrond en plots zie ik de wezens weer naar het oosten gezogen worden. Alles verdwijnt daar na enige tijd in de aarde.

Als dat niet gebeurd was hadden deze wezens de mensen gegrepen en aangezet tot oorlog, vanuit Turkije en vluchtelingen hier. Als ik buiten ben zie ik dat de reuzen die met me mee zijn gegaan teruggaan naar de Schneeberg.

 11e maart 2020, namiddag De verdedigingszone wordt afgebroken
Ik loop een andere route aan de oostzijde van de Schneeberg.  Ik zie dat de reuzen de ballen weer terug aan het rollen zijn. Deze 1.5 m ronde ballen zijn subtiel zware elektromagnetische bollen van heel compacte vaste aarde aether. Deze kwaliteit komt van een bepaalde plek uit de aarde, waar ze het weer terugrollen. Je zou het een subtiel munitiedepot kunnen noemen.  Ook voor de reuzen is het zware materie, doch in tijden van gevaar kunnen ze ermee gooien.


3D subtiele en hoger is in de aarde getrokken
Een wat nieuw fenomeen is het feit dat het zo stil is in het bos: geen uitstralende aarde met een bovengrondse aetherlaag dat ik hier wel ken.  Alles is in de aarde teruggetrokken.  De subtiele sferen, 3D subtiele en ook 4, 5 en 6 D zijn sinds gisteren de aarde in gegaan door op handen zijnde veranderingen. Een boomwezen van een oude beuk die nog boven het aardoppervlakte is meldt dat nu allen in de aarde zich hebben teruggetrokken.  Het lijkt wel alsof boven de aarde een soort tegenkracht is gekomen, dat in vaktermen, ‘dubbel min’ wordt benoemd. Rond heiligdommen heb je een dergelijk fenomeen bij dubbel plus dat het in de sferen aan de rand een tegenpoolveld heeft. Nu is dubbel plus hier in de aarde en erboven min-min. Iets heeft de aarde uitstroming afgesloten en de subtiele schone kwaliteiten zijn naar binnen verplaatst. Een omklapping door de op handen zijnde veranderingen.

 Ik praat er met een vriend over en hij vergelijkt het met een ophanden zijnde tsunami die de olifanten waarnemen en naar hogere delen gaan. De subtiliteit gaat de aarde in.  Hij is momentaan bezig met zieners een energietransformer te maken tegen het 5G veld. Dit apparaat geeft een bolvormig tegenveld van 400 m. Zelfs de reactiekracht in het subtiele, het min-min veld weet hij uit te schakelen, zodat dat niet drukt in het buitenveld en anderen daar mee schaadt.

een tijd om subtiel kluizenarisme te bedrijven

en geen voeding geven aan de angst


De ontwikkeling nadien is grotendeels:

a.     De elementalen, de wezens in de vier elementen hebben zich terug getrokken en de elementaren komen in onze middenwereld en leven van onze angst, woede en machteloosheid.

b.     De tegenbeweging is ook gaande dat van ver uit de ruimte nieuwe bevruchtingen op aarde komen. In Midden Duitsland bij Fulda is zo’n nieuw kontaktpunt, enig in zijn soort op deze planeet, waar nieuwe velden via de boven- en beneden wereld zich verspreiden.

Afgelopen weekend heb ik een dergelijke veld energie voor het eerst aangetroffen in Groningen op een wierde.
De wierde ligt er heel mooi bij. Het gras is gemaaid en een licht groen gewas kleurt het geheel mooi. De schapen zijn heel vreedzaam.
Op de wierde moeten m’n ogen wennen aan het Licht: luchtlicht die de aetherkracht van boven brengt. De aarde aether is iets dieper in de aarde teruggetrokken. Geen aandacht trekken de elementalen.
De genius loci zegt me: de laatste tijd grote veranderingen. Wij trokken de aarde in en de elementaren wilden komen.
Nu ervaar ik de nieuwe sfeer op aarde niveau dat nu door onze komst daar komt. ‘Jullie hebben het goed voorbereid.’ Het is vierde dimensie Licht en het is voorbij woorden en niet mee te communiceren, voorbij Woorden. Wel zintuiglijk waarneembaar.  

Hier kwamen de Ierse monniken en zagen het Licht in de Aarde. Nu kom jij en zie je het Licht in de sferen van boven. Dit is één van de weinige plekken waar het op aarde komt. Het is voorbij de aether en nog heel fluidaal. Advies: laat dit mensen ervaren.

M’n vriend die dit fenomeen heeft ontdekt, zegt daarover: Het is Heel helend
Op die aardeplek in Duitslandkomt als enige op de planeet Aquarius energie op aarde als nieuw zaad en bevrucht de aarde: vrouwelijke plekken maar ook mannelijke plekken Kabouters geven het vervolgens vorm en andere vormkrachten.


c. Vrienden hebben een apparaat ontwikkeld dat een veld schept dat tegen allerlei voor mensen negatief werkende sferen werkt. Het is een sfeerapparaat dat nog niet in de handel is maar verschillende plaatsingen heeft op bergen en bij mensen thuis is om te ervaren wat het doet. De eerste resultaten zijn verbluffend en sterk persoonlijk. 
Zie verhaal in volgend blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten