zaterdag 27 juni 2020

Ons menselijk gedrag bepaald mede de subtiliteit, enkele voorbeelden van Subtiele Landschapspijn heling

Wat ervarimngen gisteren 27 juni in het Fichtelgebirge op de Ochsenkopf

1.Gevangen genomen kabouterachtige:  elementare onderdrukking van elementalen
Stop, de reuzen willen je wat vragen. (in rood aangegeven is de subtiele leiding van de berggeestsfeer)
 Je hebt ons geholpen, maar nu hebben we een opdracht. Loop door en je zult wel zien.
Ik zie verder op een kleine groep natuurwezens, kabouterachtig, gevangengenomen door een groter wezen.
Waarom, vraag ik aan het grote wezen? Dit is mijn wil, de wil van de grote demonische wereld. Ze zijn nu onze dienaren. Ze werken voor mij, zij zijn mijn slaven.
Ik vraag het: van wie heb je dat geleerd? Van de mensen. En ik vraag: en als dat nu geen goed voorbeeld is? Hij druipt af en de kabouters zijn bevrijd. Ga heen naar je plek waar je thuishoort, zeg ik en ze gaan naar de grote stenen hogerop.

2.-In de steek gelaten bossfeer
Maak een afbuiging op een klein bospad. Ga eens zitten en heb aandacht voor de bossfeer.
Vraag die sfeer: hoe is het met jullie? Hum, we moeten groeien, meer niet! Ik vraag het: waar zijn jullie voorbeelden, leiders? Die zijn gevlucht naar rustiger delen. Ze hielden het hier niet uit. Wat te doen: Aethersfeer is 60 in de bossfeer, onder aardoppervlak 90% en boven de bossfeer 70%.
Ik vraag aan de sferen: het bos heeft leiding nodig! Boven het bos komt vervolgens een grote boself zweven en de bomen worden enthousiast: Ze komen! Het ontroert me zeer als de hogere bossferen terugkeren om hun flankbewoners te dienen.
Meet dat nu de bossfeer 70% aether is en de bomen zeggen: we zijn weer verbonden.


3.De door mensen verlaagde aardesferen in de steengroeve arbeid
Ga weer verder er wacht een nieuwe opdracht! Je komt zo in het gebied van de Grote Stenen.
Stop: wat zie je? Links een levendig bos en rechts een dode sfeer van een diepe steengroeve met water met een afzetting.
Breng het leven terug, hoor ik.
Ik merk dat de steengroeve sfeer in het water 20% aether is met grote aarde demonen/elementaren. Eind 18e eeuw zijn de elementalen hier weggevlucht door de granietwinning. Veel mannelijk geweld en er is een pijnpunt in de flank. De wezens zijn gevoed door de negativiteit van de mensen die hier werkten met een bewustzijn van 20. De elementaar wil weg. Het kwam uit de aarde. En is verdonkerd door de graniet winning van de mensen.  Het had oorspronkelijk een bewustzijn van 70. De mensen waren geen goed voorbeeld voor hen. Het was een goede geest, elementaal, die hier al woonde en trouw bleef aan zijn plek.
Ik merk dat de subtiel afvoer verstopt zit in de groeve.
De sferen geven aan: laat het nu maar aan ons over! De mensen hadden hier hun eigen demonische krachten achtergelaten.
Doen we dat niet allemaal onbewust dat we onze overwerktheden naar buiten drukken?
Op het eind merk ik dat de aethersferen 90% zijn.


4. Bosbarriere en hindernis door grote zendmast
Stop: ga links het bos in; er is wat met het bos!
 Ben een paar honderd meter van de toegang af.
Merk dat er boven de bossfeer een barrière is. Dat komt door de elektromagnetische straling van de grote zendmast, waardoor de kosmische voeding wordt belemmerd voor de bossfeer. Ik vraag het 5G apparaat op de Schneeberg of die daar wat aan kan doen. Het haalt deze barrière weg.
Vraag aan de bomen is er nog meer? Ze wijzen naar de zendmast.
Ik onderzoek de grote zendmast. Daar is iets boven de mast dat niet gezien wil worden; een buitenaardse bezetting. De Aquarius energie van boven transformeert dat. En halverwege de mast is iets dat verborgen is, spleetogen buitenaardsen. Dit wordt getransformeerd door de Aquarius energie van diep in de aarde.  De grote fee neemt het vervolgens over.

De heilige sfeer dringt weer in het bos. Ga nu weer verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten